איפור כלה באיירבראש

כלות רבות לא מתאפרות ביום יום וחוששות מה יהיה עם האיפור לחתונה.
מצד אחד רצוי איפור לחתונה עדין מאוד, שיהפוך אותך לזוהרת וקורנת ושידגיש את תווי הפנים ויסתיר חלקים פחות אהובים , מצד שני רצוי להתחשב בבן הזוג ולהשאר דומה לעצמך כדי שיוכל לזהות אותך.
אם הדילמה הזאת מוכרת לך, ממליצה לך לבחור מאפרת מקצועית, עם ניסיון רב בטכניקת איפור באיירבראש (איפור בהתזה), באמצעות טכניקה זאת תקבלי עור זוהר וקורן, בלי שכבות ומסכות של איפור על הפנים.
איך זה פועל?
איפור באיירבראש זה איפור בהתזה באמצעות אקדח אוויר, שמאפשר למאפרת לפזר את מוצרי האיפור על פני הכלה, בנעימות ועדינות. מכיוון שמוצרי איפור לאיירבראש עשויים חלקיקים קטנים ומותזים בעדינות ובקלילות, לא תראי את הצבע בהתחלה, לאחר כמה שניות תראי את העור שלך מקבל גוון אחיד וזוהר, בלי כבדות ובלי מסכות על הפנים.
האם זה יחזיק מעמד?
יתרון נוסף לאיפור לכלה באיירבראש הוא העמידות. מוצרי איפור לאיירבראש עשויים סיליקון ומבטיחים עמידות לאורך שעות בכל תנאי מזג האוויר, לחות, חום או קור.
איך זה מצטלם?
מבטיחה לך שגם הצלם יאהב שתתאפרי לחתונה בטכניקת איפור באיירבראש, מכיוון שכל הצלמים היום מצלמים באיכות גבוהה, כך שהמצלמה קולטת כל דבר קטן, לכן איפור באיירבראש מצטלם מצוין כי אין שכבות ואין מסכות על הפנים.
תמי מרגלית מאפרת כלות באיירבראש, בעלת ניסיון של שנים בתחום, תדע להעניק לך איפור שידגיש את תווי פניך ומותאם לסגנון האישי. תמי תהפוך אותך לזוהרת ותדאג לכך שבן זוגך יסתכל עליך באהבה רבה.
צרי קשר עם המאפרת תמי מרגלית, שתדאג עבורך לאיפור מקצועי בשיטת אייר בראש.

מחפשת איפור מקצועי לכלה?
צרי קשר עכשיו 054-4992090
תמי מרגלית
מאפרת מקצועית לכלות ואירועים

עיצוב שיער לכלה