מחפשת מאפרת לחתונה

קיבלת הצעת נישואים וההתרגשות בשיאה לקראת ההכנות לחתונה. יש לכם רשימת משימות שעליכם לבצע: אולם, די.ג'י, צלם, בגדים ועוד. אחת המשימות המיוחדות לכלה היא בחירת מאפרת לחתונה. כל כלה חולמת על יום חתונתה, היא יודעת איך היא רוצה להראות ביום המיוחד בחייה זוהרת ויפה והכי חשוב לקבל מחמאות לאורך כל החתונה.
איך תדעי לבחור את המאפרת הנכונה עבורך?
חשוב לבדוק שאת מתחברת לסגנון של המאפרת, בדקי את עבודות איפור שלה, קראי עליה המלצות ושוחחי איתה כמה דקות בטלפון, בררי באילו מוצרי איפור היא משתמשת, האם היא שומרת על הגיינה וניקיון בתיק האיפור שלה ועוד.
על מנת שתצאי מאושרת ושמחה ובעיקר מרוצה מהאיפור לחתונה, שימי לב שהמאפרת מקשיבה לך ולרצונותייך, שהיא מבינה אותך ואת טעמך באיפור ותדע להעניק לך את האיפור המקצועי לחתונה.
את צריכה להחליט היכן את מתארגנת לחתונה ולבדוק האם המאפרת מגיעה אליך, כמו כן כמה כלות היא מאפרת באותו היום, מומלץ לבחור מאפרת שתהיה שלך לאותו היום ולא תצטרך להזדרז כי היא מאפרת כלה אחרת באותו יום.
בדקי האם היא מעניקה לך פגישת ניסיון על מנת שתוכלי לדעת למה לצפות ביום החתונה. בפגישת הניסיון חשוב שתספרי על עצמך: האם את אוהבת להתאפר, איך את מתאפרת, איך את רוצה להתאפר ביום החתונה.
תמי מרגלית מאפרת מקצועית, בעלת ניסיון רב בתחום איפור כלות, עבורה כל כלה היא יחידה ומיוחדת במינה, לכן היא מתאימה לה את האיפור בהתאם לסגנון, תווי פניה ושמלת החתונה, כדי לקבל מראה הרמוני וזוהר.
תמי מרגלית מאפרת כלות במגוון סגנונות איפור לבחירת הכלה החל מטבעי ועד מודגש.
לכן תמי מרגלית היא מאפרת הנכונה עבורך לחתונה!
צרי קשר עם המאפרת תמי מרגלית, שתדאג עבורך לאיפור לחתונה.

מחפשת איפור מקצועי לכלה?
צרי קשר עכשיו 054-4992090
תמי מרגלית מאפרת מקצועית לכלות ואירועים

איפור כלות